تیم ملی فوتبال ایران که دو دیدار ابتدایی خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه را با یک پیروزی و یک تساوی به پایان برده بود در سومین دیدار برابر ازبکستان به برتری رسید و در صدر گروه قرار گرفت.

بازگشت ایران به صدر جدول با سرِ سیّد/ ازبکستان از پس ایران بر نیامد +فیلم و جدولبه گزارش مشرق، تیم‌های ازبکستان و ایران در سومین هفته از مسابقات مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به مصاف هم رفتند. این دیدار با تک گل دقیقه 27 سیدجلال حسینی به سود ایران خاتمه یافت. (برای دیدن خلاصه بازی اینجا کلیک کنید)

ترکیب ازبکستان: الکساندر لوبانف، ایگور کریمتس، انذور اسماعیلوف، سرور جباروف، عزیزبیک حیدراف، سردار رشیدوف، ایگور سرگیف، اوتابک شوکوروف، ویتالی دنیسوف، اسلام توختوجائف، الدور شومورودوف.

ترکیب ایران:
علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی (کاپیتان)، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، رضا قوچان‌نژاد، مهدی طارمی و رامین رضاییان.

قضاوت این دیدار به عهده بنجامین ویلیامز، داور استرالیایی است که در جام ملت‌های آسیا دیدار ایران مقابل عراق را قضاوت کرد.
 
  

نیمه اول
دقیقه 4: اولین حمله برای ایران بود که از سمت چپ صورت گرفت و احسان حاج‌صفی با پاسی به لب خط میلاد محمدی را صاحب توپ کرد. این بازیکن هم ارسالی کوتاه روی دروازه داشت که لوبانف به موقع از دروازه خود خارج شد و توپ را مهار کرد.

دقیقه 8: توپ‌های ایران روی دروازه ازبکستان یکی پس از دیگری ارسال می‌شد که شاید بهترین موقعیت به رضا قوچان‌نژاد رسید. توپی که رضاییان ارسال کرد و در آستانه دروازه قوچان‌نژاد آن را به بیرون زد.

دقیقه 11: اولین حمله جدی ازبکستانی‌ها در حال شکل‌گیری بود که با واکنش به موقع رضاییان در سمت راست خط دفاعی، این حمله خنثی شد.

دقیقه 27: مسعود شجاعی روی یک ضربه ایستگاهی توپی را به محوطه جریمه ارسال کرد که سیدجلال حسینی با یک پرواز بلند برای ایران گلزنی کرد. (این گل را اینجا ببینید)
 
دقیقه 39: سرور جباروف به دلیل مصدومیت شدید از بازی خارج شد و جای خود را به گنریخ داد.
 
بازگشت ایران به صدر جدول با سرِ سیّد/ ازبکستان از پس ایران بر نیامد +فیلم و جدول 

نیمه دوم
دقیقه 47:
رضا قوچان‌نژاد در محوطه جریمه و در موقعیت خوبی می‌توانست دروازه ازبکستان را برای بار دوم باز کند، اما توپ او به بالای دروازه رفت.

دقیقه 52: ارسال ازبکستانی‌ها روی دروازه ایران خطرناک بود که کریمتس توپ را به بیرون رفت.

دقیقه 55: گنریخ به دلیل خطا روی احسان حاج‌صفی و البته اعتراض شدید به تصمیم داور، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 62: سردار آزمون به جای رضا قوچان‌نژاد وارد ترکیب تیم ملی شد.

دقیقه 65: انذور اسماعیلوف به دلیل خطا روی مهدی طارمی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 67: حمله سریع بازیکنان تیم ملی به سمت دروازه ازبکستان و توپی که در موقعیتی بسیار خوب به رامین رضاییان رسید، فقط یک کرنر برای ایران به همراه داشت.

دقیقه 73: مارات بیکمایف جای ایگور سرگیف را در ترکیب ازبکستان گرفت.

دقیقه 76: علیرضا جهانبخش وارد ترکیب ایران شد و مهدی طارمی جای خود را به او داد.

بازگشت ایران به صدر جدول با سرِ سیّد/ ازبکستان از پس ایران بر نیامد +فیلم و جدول 

دقیقه 83: آندرانیک تیموریان که در این بازی نیمکت‌نشین بود، جای مسعود شجاعی را در ترکیب گرفت.

دقیقه 87: پاس آندرانیک تیموریان برای سردار آزمون موقعیت خوبی برای تیم ملی ایجاد کرد، اما پرس مدافعان ازبکستانی کار را برای این مهاجم سخت کرد که شوت آزمون به سمت دروازه هم به بیرون رفت.

دقیقه 4+90: ضد حمله خوب ایران با همکاری سردار آزمون و وحید امیری، موقعیت خوبی برای امیری ایجاد کرد که لوبانف مانع گل دوم ایران شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان با این نتیجه 7 امتیازی شد و بالاتر از کره‌جنوبی 7 امتیازی و ازبکستان 6 امتیازی به صدر جدول گروه A رسید. در دیگر دیدارهای این گروه کره جنوبی 3-2 قطر را برد و چین در خانه 1-0 به سوریه باخت.

بازگشت ایران به صدر جدول با با سرِ سیّد/ ازبکستان از پس ایران بر نیامد +فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    3 گل صددرصد رو نزدیم...ایران خیلی موقعیت خراب میکنه! مثل پرسپولیس تقریبا هر بازی از ده موقعیت یکی رو گل می کنیم این تیم اصلا تمام کننده نداره ..تیم هایی مثل ژاپن کره استرالیا امارات و حتی قطر به عنوان قدرت های اصلی آسیا این فرصت ها رو اصلا از دست نمی دن!... یه خداد عزیزی و علی دایی این تیم کم داره
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    بارک الله بچه‌ها
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    اگر کمی انصاف داشته باشیم، در حال حاضر قدرت اول آسیا تیم ملی ایران هست، به لطف زحمات کیروش. تو چند سال گذشته تیم ملی تونسته جایگاه خودش رو به عنوان تیم برتر آسیا محکم کنه. هم در فاز دفاع فوق العاده عالی هستیم (3 بازی هست که حتی حریف یه موقعیت خطرناک هم نتونسته روی دروازه ما ایجاد کنه، چه برسه به گل زدن) و هم در حمله توانایی ایجاد موقعیت های متعدد رو در زمان های مهم و حیاتی داشتیم و از سه بازی که دو تاش توی خونه حریف بوده 7 امتیاز گرفتیم!
  • نصیر ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    ایران سه بازی تقریبا آسان با سوریه ازبکستان و چین در تهران داره اگر همکاران رسانه ای به بسیج رسانه ای برای حمایت از تیم ملی و خوابودن این جنگ باخت باخت سرخ آبی داخل کشور کلید بزنن انشاالله رفتیم جام جهانی
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    آفرین
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    میگم یه سوال:این آقای مهدی طارم کارش چیه تو تیم ملی
  • ناشناس ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    واقعا باید قدر کی روش را دانست.در زمان بلازویچ بحرین مانع صعود شد.در زمان دایی عربستان سعودی...ولی کی روش خوب شاخ وهابی ها و کره جنوبی را می شکند
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    مرد حسابی همه میگن بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران دستشه این چه وضعه بازی کردنه؟
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    باید خیلی بهتر بازی کنن تیم یه جوریه این بازی رو ندیدم ولی بازی با قطر افتضاح بود گلر هم هنوز مشکل داره و یه سنگر بان خوب نداریم
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    بهترین تیم تاریخ ایران زمانی بود که دایی علی کریمی و مهدوی کیا هاشمیان رحمان و..فیکس لیگ های آلمان ایتالیا بودن و خداداد عزیزی و عابدزاده بازیکنان سال آسیا می شدن...نه الان که لیگ های درجه دو و سه اروپایی شده ...!! الآن یه بازیکن در لیگ انگلیس آلمان فرانسه ایتالیا و اسپانیا داریم!!؟
  • نصیر ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    بعضی دوستان یه طوری میگن قطر یا امارات اینگار اینها تیمی های کوچکی هستن امارات ژاپن رو داخل ژاپن برد و قطر کره رو ده نفره کرده بود تمام بازی رو سوار بود. ...بهترین فوتبال آسیا رو الآن سه کشور ژاپن امارات و قطر با اختلاف نسبت به بقیه بازی می کنن از نظر فنی نه شانسی!!..
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    کل بازی ایران ازبکستان: ایران از محوطه جریمه می‌زدن زیر توپ. توپ یا به بازیکن ازبکستان می‌خورد که اونا سعی می‌کردن با پاس کوتاه کار کنن بیان جلو، اما توپ رو نزدیکیای محوطه از دست می‌دادن. یا اینکه توپ به خودی می‌رسید. اون تا نزدیک دروازه تک روی می‌کرد و توپ رو به آسمون می‌کوبید. صحنه گل: یک سانتر که شانسی شانسی گل شد. همین مشرق یه فیلم گذاشت از ایران آلمان. اون تیم درست بود. یه هیولا داشت مثل علی کریمی، هاشمیان، نکونام و ... . یادش بخیر.
  • پرویز ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    بله ، اگر سید نبود امکان نداشت گل بشه ، اصلا تمام سید ها خوب گل میزنند ، بجان شما
  • نکیسا ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    چند تا سر سید بیاریم تا جام جهانی رو ببریم !!!!!؟
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    چرت و پرت نگو. قطر و امارات؟ اختلاف فنی؟ هههههه. اگر به استدلال شما باشه پس سوریه از قطر قوی تر هست چون با کره مساوی کرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس